Ультразвукова чистка зубів: забезпечення здоров’я та краси вашої посмішки

Гігієна порожнини рота багато в чому визначає її здоров’я. Проте навіть при ретельному дотриманні правил догляду за зубами і яснами неможливо повністю уникнути зубних відкладень. Скупчення нальоту може спостерігатися в важкодоступних для чистки місцях, наприклад, на стиках зубів, в пародонтальних кишенях, в зонах кріплення брекетів-замочків. Спочатку відкладення м’які, але з часом під дією солей слини вони мінералізуються і затвердівають. Це вже зубний камінь, який очистити зубною щіткою неможливо.

В цьому випадку знадобиться ультразвукова чистка зубів (скейлинг). Це стоматологічна процедура, яка дозволяє позбутися патогенної мікрофлори в порожнині рота, запобігти карієсу та запальних захворювань.

Що таке ультразвукова чистка зубів

Чистка зубів ультразвуком — це сучасна процедура, котра передбачає використання спеціального апарата для видалення зубного каменю та м’якого нальоту. Ультразвуковий скалер подає на кінчик маніпулятора УЗ-хвилі. Під їх дією руйнуються над- і під’ясенні відкладення, усувається пігментований наліт з емалі. Зубний камінь, на відміну від механічної чи хімічної чистки, легко відділяється від зубів. Процедура є безпечною для емалі та освітлює її.

Чому треба регулярно проводити професійну гігієну порожнини рота

Твердий наліт — це відкладення коричневого чи білого кольору, що складаються з залишків їжі, відмерлих клітин тканин, бактерій і солей. Причинами його появи є недостатня гігієна порожнини рота, звичка жувати на одній стороні, велика кількість вуглеводів в раціоні, прийом тільки м’якої їжі. Зубний камінь є сприятливим середовищем для розмноження бактерій, які можуть викликати різні стоматологічні захворювання, зокрема карієс, гінгівіт та пародонтит. Такі відкладення також знижують естетичні якості посмішки, викликають кровоточивість ясен та неприємний запах з рота.

Наша стоматологія Smile Clinic пропонує ультразвукове чищення зубів в Києві (Осокорки, Позняки) Процедура проводиться кваліфікованими фахівцями з використанням сучасного обладнання, що гарантує високий рівень якості послуг. Ми рекомендуємо проводити професійну гігієну порожнини рота хоча б 2 рази в рік. Це допоможе підтримувати здорову мікрофлору та забезпечити оптимальний стан зубів та ясен.

Показання та протипоказання до проведення ультразвукової чистки зубів

Ультразвукова чистка зубів є ефективним методом гігієни порожнини рота і може бути рекомендована в наступних випадках:

• значна кількість нальоту та зубного каменю;
  • часті рецидиви запальних процесів м’яких тканин;
  • кровоточивість ясен;
  • неприємний запах з рота;
  • підготовка до ортодонтичного чи ортопедичного лікування — допомагає зменшити ризик ускладнень та підвищити ефективність подальшого лікування.

Як вже говорилося, чищення зубів ультразвуком варто проводити з профілактичною метою. Часто процедуру виконують в комплексі лікування стоматологічних захворювань, наприклад, гінгівіту чи пародонтиту. В цьому випадку варто уточнити у лікаря, чи ціна ультразвукового чищення зубів включена в загальну вартість послуг.

Варто зазначити, що виконати процедуру можна не в кожному випадку. Її не проводять в дитячому чи підлітковому віці. Крім того, ультразвукове чищення протипоказано при наявності кардіостимулятора, хворобах серця, бронхіальній астмі. Не виконуються такі маніпуляції при гострих респіраторних захворюваннях, хронічному бронхіті. Не варто проводити чищення зубів ультразвуком вагітним жінкам, особливо в першому триместрі, оскільки УЗ-хвилі впливають на обмінні процеси.

Показання та протипоказання до застосування методики визначає лікар після огляду, збору анамнезу та проведення діагностики в кожному випадку індивідуально.

Переваги проведення чистки зубів ультразвуком

Крім профілактики стоматологічних захворювань, методика має ряд переваг, серед яких варто виділити наступні:

• висока ефективність — ультразвукове чищення дозволяє видаляти більші обсяги нальоту та зубного каменю, навіть у важкодоступних місцях, порівняно з традиційними методами гігієни порожнини рота;
  • менша травматичність — технологія дозволяє уникнути агресивних механічних впливів на ясна та емаль, що зменшує ризик травм та дискомфорту під час процедури;
  • підвищення естетичних якостей посмішки — видалення темних відкладень із зубів може покращити зовнішній її вигляд;
  • доступність — ціна на ультразвукову чистку в Києві невисока, що дозволяє проходити її широкому колу людей.

Пацієнти, які пройшли процедуру, відмічають, що результати помітні відразу після відвідування стоматології.